Πραγματοποίηση σεμιναρίου πρώτων βοηθειών στους μαθητές μας από τη σχολική μας Νοσηλεύτρια κ. Καρκαλετση Γεωργία.
Ειδικότερα στις μεγαλύτερες τάξεις δόθηκε έμφαση στην αντιμετώπιση αιμορραγιών,
ρινορραγιας, εγκαυμάτων, πνιγμού, λιποθυμίας – επιληψίας, ανακοπή καρδιάς.
Στις μικρότερες τάξεις δόθηκε έμφαση στα ατυχήματα στο σπίτι, στο σχολείο, στο δρόμο, στις εκδρομές…
Μένουμε ασφαλείς!!!
Η υγεία μας είναι το πολυτιμότερο αγαθό!!!


















