
Κοπή βασιλόπιτας!
Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την ευγενική προσφορά του!
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην πρόεδρο του Συλλόγου, κ. Γιάννα Καλλιανιωτη, η οποία παρασκεύασε τις βασιλόπιτες και μας ευχαρίστησε για ακόμη μία φορά με τις υπέροχες δημιουργίες της!!!