Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Πραγματοποίηση σεμιναρίου πρώτων βοηθειών στους μαθητές μας από τη σχολική μας Νοσηλεύτρια κ. Καρκαλετση Γεωργία.
Ειδικότερα στις μεγαλύτερες τάξεις δόθηκε έμφαση στην αντιμετώπιση αιμορραγιών,
ρινορραγιας, εγκαυμάτων, πνιγμού, λιποθυμίας – επιληψίας, ανακοπή καρδιάς.
Στις μικρότερες τάξεις δόθηκε έμφαση στα ατυχήματα στο σπίτι, στο σχολείο, στο δρόμο, στις εκδρομές…
Μένουμε ασφαλείς!!!
Η υγεία μας είναι το πολυτιμότερο αγαθό!!!

B2234066 CB6F 4DCE 863E 9A24301C913D