Με αφορμή την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου εκπαιδευτικοί και μαθητές του σχολείου μας έκαναν διάφορες δράσεις.
Το περιστέρι της ειρήνης – κατασκευη μαθητών Α ταξης


Ανάγνωση βιβλίου η κυρα Δημοκρατία και διαχωρισμός εννοιών Δημοκρατία- Δικτατορία, κατασκευή κάρτα -πυλη Πολυτεχνείου και γαρύφαλλο από τους μαθητές της Γ ταξης.

Οι μαθητές της Γ και Δ ταξης κατασκεύασαν πλακατ και πραγματοποίησαν διαδήλωση στο προαύλιο του σχολείου. Τέλος, μπήκαν και τα πρωτάκια του σχολείου μας στη διαδήλωση.




Οι μαθητές της Στ ταξης , παρακολούθησαν το χρονικό εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Προβληματίστηκαν, ρώτησαν , έμαθαν. Τραγούδησαν τραγούδια σχετικά και υπο τους ήχους των τραγουδιών κατασκεύασαν γαρύφαλλα ,τα οποία κατέθεσαν με δραματοποίηση στην πυλη του Πολυτεχνείου που δημιουργήσαμε σε χαρτί του μέτρου. Εν συνεχεία, έγραψαν μηνύματα αισιοδοξίας στα περιστερια που τους δόθηκαν και ως ομαδική εργασία εβαλαν το αποτύπωμά τους σε ενα περιστέρι ως ένδειξη ειρηνικής διάθεσης και συμπαράστασης στους αμάχους του Πολυτεχνείου. Ακολούθησε ψηφιδωτό ( καλλιτεχνική τεχνική) ως ομαδική εργασία.