
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του παιδιού ,η οποία τιμάται κάθε χρόνο στις 20 Νοεμβρίου , οι μαθητές της Στ τάξης , παρέθεσαν σε εννοιολογικούς χάρτες (ιδεοθυελλα) τα δικαιώματα των παιδιών. Έπειτα, τα κατέγραψαν ομαδικά στο «δέντρο της παλάμης» .

