Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, το σχολείο μας γέμισε με ιστορίες, λέξεις και φαντασία! Κάθε μαθητής έφερε το αγαπημένο του βιβλίο και μοιράστηκε μαζί μας τις σελίδες που τον ταξιδεύουν και τον εμπνέουν.
Στην αίθουσα αντήχησαν φωνές και λέξεις, καθώς διαβάσαμε μεγαλόφωνα αποσπάσματα από μερικά από τα βιβλία μας, ανακαλύπτοντας μαζί τη μαγεία της αφήγησης.
Ιδιαίτερη στιγμή της ημέρας ήταν η συνάντηση των μικρών μας μαθητών της Α’ τάξης με τους μεγαλύτερους φίλους τους από τη Στ’ τάξη, που τους έχουν “υιοθετήσει” από την αρχή της χρονιάς. Οι μεγαλύτεροι μαθητές διάβασαν στα πρωτάκια όμορφες ιστορίες, γεφυρώνοντας τις τάξεις με αγάπη και τρυφερότητα.
Για να κρατήσουμε ζωντανή τη μνήμη αυτής της ξεχωριστής ημέρας, οι μαθητές δημιούργησαν υπέροχους σελιδοδείκτες! Μια ημέρα αφιερωμένη στα βιβλία και τη φαντασία, που μας υπενθύμισε πως κάθε σελίδα κρύβει έναν κόσμο που περιμένει να τον ανακαλύψουμε!
