«Οι φίλοι μας τα βότανα»

Με μεγάλη χαρά επισκεφτήκαμε το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλιβερίου και πραγματοποιήσαμε ένα ξεχωριστό πρόγραμμα με θέμα «Οι φίλοι μας τα βότανα» από το πολιτιστικό πάρκο Κερατέας. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον μαγικό κόσμο των βοτάνων, να αγγίξουν, να μυρίσουν και να ανακαλύψουν τα μυστικά τους.

Ξεκινήσαμε με μια σύντομη γνωριμία με τα βότανα, όπου τα παιδιά παρατήρησαν διαφορετικά είδη, έμαθαν τα ονόματά τους και μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους για τα αρώματα και τις υφές τους. Ακολούθησε η συγκομιδή και η διαδικασία ξήρανσης, όπου τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά, μαθαίνοντας πώς μπορούμε να διατηρήσουμε τα βότανα για να τα χρησιμοποιήσουμε αργότερα.

Στη συνέχεια, ζωντανέψαμε τον μύθο της Δάφνης μέσα από ένα διασκεδαστικό θεατρικό παιχνίδι. Τα παιδιά υποδύθηκαν χαρακτήρες του μύθου, γεμίζοντας τον χώρο με γέλια και δημιουργική διάθεση. Η ιστορία της Δάφνης ζωντάνεψε μπροστά μας και μας δίδαξε τη σημασία της φύσης και των βοτάνων στην καθημερινή μας ζωή.

Κλείνοντας τη δράση μας, κάθε μαθητής φύτεψε τον δικό του μαϊντανό σε γλαστράκι, παίρνοντας μαζί του ένα κομμάτι της φύσης. Οι μικροί μας φίλοι ενθουσιάστηκαν με τη διαδικασία της φύτευσης και υποσχέθηκαν να φροντίζουν το γλαστράκι τους με αγάπη.

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία γεμάτη μάθηση, δημιουργικότητα και επαφή με τη φύση, που γέμισε τις καρδιές όλων με χαρά και γνώση. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και το προσωπικό του για την φιλοξενία και την συνεργασία !

57