Την Παρασκευή 11/ 4/ 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Μουσείο της Ακρόπολης. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης είχαν τη χαρά να ξεναγηθούν από ξεναγούς, οι οποίες προσαρμόστηκαν στο ηλικιακό επίπεδο των τάξεων, κάνοντας την εμπειρία ευχάριστη και κατανοητή για όλους.
Τα παιδιά περπάτησαν ανάμεσα στα εκθέματα και θαύμασαν από κοντά τα γλυπτά του Παρθενώνα, τις Καρυάτιδες καθώς και αντικείμενα της καθημερινής ζωής των αρχαίων Αθηναίων. Έμαθαν για την ιστορία της Ακρόπολης, τη σημασία της στην αρχαιότητα και τη σύνδεσή της με τη θεά Αθηνά.
Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά με ερωτήσεις, εύστοχες παρατηρήσεις και ενθουσιασμό. ΄Ηταν μια αξέχαστη εμπειρία που ενίσχυσε τη σχέση των μαθητών με την πολιτιστική μας κληρονομιά, συνδυάζοντας τη γνώση με τη βιωματική μάθηση!





