Οι μαθητές της
Α’ και Δ’ τάξης στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
και συγκεκριμένα στην υποθεματική:”Ζω καλύτερα – ΕΥ ΖΗΝ” ασχολούνται με το θέμα :”Υγιεινή διατροφή”.
Στις προγραμματισμένες δράσεις των τμημάτων ήταν και η επίσκεψη των μαθητών σε εργαστήριο ζυμαρικών της περιοχής!
Μάθαμε τον τρόπο παρασκευής τους , φτιάξαμε τις δικές μας «καμπανουλες-μακαρόνια» και έπειτα
τα απολαύσαμε μαγειρεμένα!
Dardouma family σας ευχαριστούμε για ακόμη μια φορά!

