Υγιεινή Διατροφή – Ζω καλύτερα – ΕΥ ΖΗΝ Α’ ΤΑΞΗ

Οι μαθητές της Α ´τάξης

του σχολείου μας,

στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

και συγκεκριμένα στην υποθεματική:”Ζω καλύτερα – ΕΥ ΖΗΝ” ασχολούνται με το θέμα :”Υγιεινή διατροφή”.

Γνώρισαν τα όσπρια και τα ζυμαρικά μέσω

παιχνιδιού και ετοίμασαν τα δικά τους

«έργα τέχνης»!!!

311828240 541450131317938 576977056341368712 n