Οι μαθητές της Α ´τάξης
του σχολείου μας,
στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
και συγκεκριμένα στην υποθεματική:”Ζω καλύτερα – ΕΥ ΖΗΝ” ασχολούνται με το θέμα :”Υγιεινή διατροφή”.
Γνώρισαν τα όσπρια και τα ζυμαρικά μέσω
παιχνιδιού και ετοίμασαν τα δικά τους
«έργα τέχνης»!!!
