Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής – Επίσκεψη διατροφολόγου

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων του άξονα “Ζω καλύτερα – Ευ ζην” και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 16 Οκτωβρίου,
επισκέφτηκε το σχολείο μας η διατροφολόγος κα Φουσέκα Ελένη.
Σκοπός της επίσκεψης αυτής ήταν η απόκτηση γνώσεων που θα βοηθήσουν τους μαθητές μας να υιοθετήσουν έναν υγιεινό τρόπο διατροφής και ζωής.
Ευχαριστούμε θερμά την κα Φουσέκα που με εξαιρετική προθυμία και ευχάριστη διάθεση πρόσφερε στους μαθητές μας τη σωστή καθοδήγηση και τις πολύτιμες συμβουλές της.

311567471 539540258175592 8565252549846456491 n