Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων του άξονα “Ζω καλύτερα – Ευ ζην” και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 16 Οκτωβρίου,
επισκέφτηκε το σχολείο μας η διατροφολόγος κα Φουσέκα Ελένη.
Σκοπός της επίσκεψης αυτής ήταν η απόκτηση γνώσεων που θα βοηθήσουν τους μαθητές μας να υιοθετήσουν έναν υγιεινό τρόπο διατροφής και ζωής.
Ευχαριστούμε θερμά την κα Φουσέκα που με εξαιρετική προθυμία και ευχάριστη διάθεση πρόσφερε στους μαθητές μας τη σωστή καθοδήγηση και τις πολύτιμες συμβουλές της.
