Δωρεά δύο μονάδων υπολογιστών από τη Δ.Ε.Η. Αλιβερίου

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας, εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες στον κ. Κοτρογιαννη Δημήτρη, διευθυντή της Δ.Ε.Η. Αλιβερίου, για την ευγενική δωρεά δύο μονάδων υπολογιστών. Μ’ αυτή την προσφορά διευκολύνεται η μαθησιακή διαδικασία, υποστηρίζεται το έργο των εκπαιδευτικών και βελτιώνεται το επίπεδο γνώσεων των μαθητών μας!

307027767 508274467968838 2058407860665238261 n