







Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με υποθεματική : “Συμπερίληψη – Αλληλοσεβασμός – διαφορετικότητα” έγινε η παρακάτω δραστηριότητα για την ενίσχυση θετικής στάσης προς τον εαυτό μας και προς τους άλλους. Έτσι, το βάζο της τάξης μας γέμισε και άλλη καλοσύνη!
Η διαμόρφωση θετικής στάσης προς τους άλλους αλλά και προς στον εαυτό μας , ξεκινά από μέσα μας. Γι’ αυτό και εμείς βάλαμε στο «βάζο της καλοσύνης» θετικές σκέψεις για τον εαυτό μας .
Αρχικά, συζητήσαμε για την έννοια της θετικότητας και της καλοσύνης, δημιουργώντας εννοιολογικούς χάρτες των εννοιών αυτών.
Στη συνέχεια, γράψαμε τη θετική ακροστιχίδα του ονόματός μας, προβάλλοντας τα θετικά μας χαρακτηριστικά. Γράψαμε δηλαδή ο καθένας σε δικό του χαρτί το όνομά του κάθετα. Σε κάθε αρχικό του ονόματος, βρίσκαμε (κάνοντας χρήση λεξικού κατά περιπτώσεις) λέξεις που χαρακτηρίζουν τον εαυτό μας και δίπλα ζωγραφίζαμε το πορτραίτο μας !
Τέλος, δημιουργήσαμε το δικό μας θετικό αλφάβητο, δουλεύοντας ομαδικά. Βρίσκαμε για κάθε γράμμα του αλφάβητου λέξεις που ξεκινούν θετικές φράσεις γεμάτες καλοσύνη και αισιοδοξία !
Η θετική σκέψη είναι επιλογή. Είναι τρόπος ζωής. Είναι μια απόφαση που πρέπει να πάρεις σήμερα.
Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης
Η δασκάλα της τάξης Κρήτου Άννα