Υγιεινή διατροφή

Την Παρασκευή 5 Απριλίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ´ τάξης έκλεισαν τον κύκλο της Δράσης που είχε σκοπό να ενημερώσει και να κινητοποιήσει τα παιδιά ώστε να υιοθετήσουν συνήθειες που θα θωρακίσουν την υγεία τους !
Τα παιδιά αφού ενημερώθηκαν από την Σχολική Νοσηλεύτρια κα.Γωγώ Καρκαλέτση ,συζήτησαν ,
έλυσαν τις απορίες τους και τέλος κατασκεύασαν την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής .

IMG 9942