Την Πέμπτη 4/4 η σκυτάλη της υγιεινής πήγε
στην Δ´ τάξη!
Οι μαθήτριες και οι μαθητές ,αφού ενημερώθηκαν αναλυτικά για την υγιεινή και την φροντίδα των δοντιών και συζήτησαν όλες τις απορίες τους ,
προχώρησαν το πρωί της Παρασκευής στην πρακτική !
Gogo Karkaletsi
