Συνδυάζοντας δράση για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, αναλύσαμε την τόσο σημαντική μικρή λεξούλα , το ΟΧΙ.
Μιλήσαμε για όσα μας πιέζουν κάποιες φορές και θελουμε να αρνηθούμε σε αυτά. Μα συχνά διστάζουμε . ΟΧΙ. Ας βάλουμε μια τελεία στα καταπιεσμένα συναισθήματα . Το Όχι πρέπει να ειναι ΟΧΙ και όλοι να σεβόμαστε τα Οχι των συνανθρώπων μας .
Έτσι, με συγγραφείς τα ίδια τα παιδιά , γράψαμε και εικονογραφήσαμε μικρά βιβλιαράκια των «ΟΧΙ» μας.
Στ’ τάξη


