Εκπαιδευτική δράση για την ομαλή μετάβαση των μαθητών της ΣΤ´τάξης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.
Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Αργυρώ Κατσαρή, ψυχολόγο του Ειδικού Σχολείου Αλιβερίου, για τα θετικά μηνύματα και την παρέμβασή της στη ψυχοσυναισθηματική υγεία των μαθητών του σχολείου μας.
