
Κοπή βασιλόπιτας στο σχολείο μας!
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας για την ευγενική προσφορά του!
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην κ. Καλλιανιωτη Ιωάννα για τις υπέροχες δημιουργίες της!!!
