Κοπή βασιλόπιτας στο σχολείο μας!
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας για την ευγενική προσφορά του!
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην κ. Καλλιανιωτη Ιωάννα για τις υπέροχες δημιουργίες της!!!

F870F351 6FC6 46CA 9723 315911D5C45B