Ευχαριστούμε πάρα πολύ την Πυροσβεστική Υπηρεσία και τους πυροσβέστες γι’ αυτή τη σημαντική παρουσίαση του έργου και της προσφοράς τους!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ την Πυροσβεστική Υπηρεσία και τους πυροσβέστες γι’ αυτή τη σημαντική παρουσίαση του έργου και της προσφοράς τους!




