Σήμερα οι μαθητές μας , ταξίδεψαν στον… μαγικό κόσμο της σοκολάτας! ![]()
Στο Εργοστάσιο Σοκολάτας της ΔΕΗ στο Ελληνικό, τα παιδιά ανακάλυψαν πώς ένα μικρό κακαόδεντρο μπορεί να γίνει το αγαπημένο τους γλύκισμα, παρακολούθησαν εντυπωσιακές παρουσιάσεις, συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις και περιηγήθηκαν σε χώρους που έμοιαζαν να ξεπηδούν από παραμύθι.

Με μάτια γεμάτα ενθουσιασμό, γέλια και περιέργεια, οι μικροί μας εξερευνητές έζησαν μια μοναδική εμπειρία μάθησης, διασκέδασης και… σοκολατένιας μαγείας!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη ΔΕΗ για τη φιλοξενία και στους εκπαιδευτικούς μας για την άψογη διοργάνωση.
![]()
Μια μέρα που σίγουρα θα μείνει αξέχαστη!![]()