Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας τη διατροφολόγο κα Ελένη Φουσέκα, η οποία μίλησε στα παιδιά για τη σημασία της σωστής και ισορροπημένης διατροφής.
Με τρόπο ευχάριστο και κατανοητό, τα παιδιά έμαθαν πόσο σημαντικό είναι να τρώμε ποικιλία τροφών, να ξεκινάμε τη μέρα μας με ένα καλό πρωινό, αλλά και να καταναλώνουμε τουλάχιστον πέντε φρούτα και λαχανικά την ημέρα.

Μέσα από εικόνες, παραδείγματα και παιχνίδια, οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά και μοιράστηκαν τις δικές τους εμπειρίες και συνήθειες.
Οι μεγαλύτεροι μαθητές μάλιστα συνέδεσαν τη συζήτηση με το μάθημα της Φυσικής, κατανοώντας καλύτερα πώς οι τροφές δίνουν ενέργεια στο σώμα μας.
Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη δράση, που βοήθησε όλους να συνειδητοποιήσουν πως η υγιεινή διατροφή είναι το “κλειδί” για δύναμη, υγεία και ευεξία.
Ευχαριστούμε θερμά την κα Φουσέκα για την παρουσία και την πολύτιμη προσφορά της! ![]()
![]()