Σήμερα είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας μέλη από την ομάδα μπάσκετ του Αστέρα Αλιβερίου. Θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε μέσα από την καρδιά μας για την όμορφη παρουσία τους και για τον αθλητικό εξοπλισμό που μας προσέφεραν.
Η σημερινή τους επίσκεψη δεν ήταν απλώς μια προσφορά, ήταν ένα μήνυμα αγάπης, συνεργασίας και ομαδικού πνεύματος. Μέσα από τον αθλητισμό τα παιδιά μαθαίνουν τη χαρά της προσπάθειας, της πειθαρχίας και της αλληλοϋποστήριξης — αξίες που είναι πολύτιμες και στη ζωή και στο σχολείο.
Ευχαριστούμε θερμά τους αθλητές, τους προπονητές και τη διοίκηση της ομάδας για τη στήριξη και το παράδειγμά τους. Ελπίζουμε αυτή να είναι μόνο η αρχή μιας όμορφης συνεργασίας και να τους ξαναδούμε σύντομα, ίσως και στο γήπεδο, να τους χειροκροτήσουμε από κοντά!
Εκ μέρους όλων των παιδιών, των εκπαιδευτικών και των γονέων, ένα μεγάλο “ευχαριστώ” για τη χαρά και την έμπνευση που μας προσφέρατε σήμερα.
