Οι μαθητές, η εκπαιδευτικός της Ε΄ τάξης και η εκπαιδευτικός του τμήματος ένταξης του σχολείου μας, θα ήθελαν να ευχαριστήσουν για την τόσο θερμή υποδοχή και ενδιαφέρουσα ξενάγηση στην αυτοοργανωμένη βιβλιοθήκη Νότιας Εύβοιας, τους κυρίους Βαγγέλη Καρακάξη και Σωτήρη Μουσελίμη.
Ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρον να γνωρίσουμε τον τρόπο λειτουργίας μιας αυτοοργανωμένης βιβλιοθήκης και να αντιληφθούμε τη σημασία της συνεργασίας και της αυτοδιαχείρισης στη διάδοση της γνώσης. Εκτιμούμε ιδιαίτερα τον χρόνο που αφιέρωσαν για να μας ενημερώσουν, να μας καθοδηγήσουν στον χώρο τους και πρόθυμα να μοιραστούν μαζί μας τις γνώσεις τους.
Σας ευχαριστούμε και πάλι για την υπέροχη εμπειρία! Συνεχίστε το σπουδαίο έργο σας!
Εις το επανιδείν!
