Την Πέμπτη 30/1/2025 επισκεφθήκαμε την εκκλησία για να τιμήσουμε τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών. Μετά τη λειτουργία, ακολούθησε η κοπή της βασιλόπιτας, η οποία πραγματοποιήθηκε ξεχωριστά σε κάθε τάξη. Ο Σύλλογος Γονέων είχε αναλάβει την οργάνωση και φρόντισε να φέρει μια εναλλακτική βασιλόπιτα, κατάλληλη για όλους. Ήταν μια όμορφη και ζεστή ημέρα, γεμάτη πνευματικότητα και γιορτινή διάθεση.
Χρόνια πολλά !

