Το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στο θεματικό πάρκο “Αρχαία Ελλάδα” στο Ολυμπιακό Κέντρο στο Γουδί. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης, έκαναν ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στην αρχαιότητα και θαύμασαν από κοντά το μεγαλείο του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και της μυθολογίας.





