Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων
και της γνωριμίας με τα επαγγέλματα
οι μαθητές της Β´ και Στ´
τάξεων υποδέχτηκαν
•την κα. Γωγώ Καρκαλέτση-νοσηλεύτρια
•τον κ.Ρουμελιώτη Νικόλαο -κατασκευαστή αλουμίνιου
•την κα. Μαρία Αναστασίου -γραφίστρια
•τον κ. Ιωάννη Σταύρου -πιλότο
και ενημερώθηκαν για τις προϋποθέσεις και τις προοπτικές των επαγγελμάτων τους !
Τους ευχαριστούμε πολύ
που ανταποκρίθηκαν με τόση
προθυμία !

