Σήμερα υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τους υπέροχους μαθητές και τις δασκάλες τους από το ειδικό Δημοτικό σχολείο!
Γνωριστήκαμε, παίξαμε, ανταλλάξαμε δώρα και …απλά περάσαμε υπέροχα. !
Ευχαριστούμε τα ΚΤΕΛ Ευβοιας που έκαναν εφικτή την συνάντησή μας προσφέροντας αφιλοκερδώς την μεταφορά και προσωπικά τον οδηγό κ. Θύμιο.

