Ατομική υγιεινή

Τα παιδιά της Έ τάξης
,σε ένα πολύ δημιουργικό δίωρο ,
ενημερώθηκαν από την σχολική μας νοσηλεύτρια κ.Γωγώ Καρκαλέτση για τα πολύ σημαντικά ζητήματα της ατομικής υγιεινής ,της στοματικής υγιεινής, την αξία του πλυσίματος των χεριών και της σωστής διατροφής καθώς και την σημασία της σωστής στάσης του σώματος.
Στο τέλος προχώρησαν στην συμπλήρωση ερωτηματολογίου !
Θα ακολουθήσουν και επόμενες ενημερώσεις για όλες τις τάξεις του σχολείου μας !
Gogo Karkaletsi

IMG 9923