Χριστούγεννα

Το απόγευμα της Τετάρτης 20/12 πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιατικη γιορτη του σχολείου μας και οι μαθητές της Β, Γ και Δ τάξης μας χάρισαν απλόχερα χαρά, γέλιο και πολλή συγκίνηση, ερμηνεύοντας τους ρόλους τους στο θεατρικό έργο….

Οι μαθητές μας σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό των Αγγλικών έφτιαξαν ένα μικρό αλλά πολύ σημαντικό δρώμενο γισ να μας αφυπνισουν κ να μας υπενθυμίσουν ποσό όμορφο είναι να ζούμε ειρηνικά!!

Ευχαριστούμε πολύ τους μικρούς μας ηθοποιούς, τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, τον σύλλογο γονέων για την έμπρακτη στήριξή του και τον Φιλομουσο σύλλογο Καρύστου που παρευρέθηκε στη γιορτή μας και μας τίμησε με την παρουσία του!!

Ευχόμαστε ολόψυχα υγεία, αγάπη και αλληλεγγύη για τη νέα χρονιά που έρχεται!

IMG 9911
IMG 9912
IMG 9913